Maatregelen COVID-19

Het Corona virus heeft invloed op onze dagelijkse werkzaamheden. Dat houdt in dat ook wij maatregelen hebben moeten nemen om de veiligheid en gezondheid van onze klanten en onze werknemers te borgen. Hierbij baseren wij ons op de richtlijnen vanuit het RIVM maar kijken we verder dan beperking van verspreiding van het corona virus. Juist in deze tijd is het goed om te bezien wat voor invloed maatregelen hebben op de veiligheid in uw organisatie.

Maatregelen

  1. Medewerkers met klachten (hoofdpijn, keelpijn, hoesten, niezen, snotteren en/of koorts) zijn momenteel niet werkzaam en blijven thuis tot de klachten geheel zijn verdwenen.
  2. Medewerkers vermijden onnodig contact met andere mensen en houden gepaste afstand (1,5 meter) op de werkvloer.
  3. Medewerkers tekenen het werk na overleg met de klant zelf af, om aanraking met de PDA/Tablet te vermijden.
  4. De onderhoudsplanning wordt waar nodig aangepast. Bedrijven die momenteel gesloten zijn, zoals sport-, cultuur- en horeca-accommodaties, worden op verzoek later in het jaar bezocht. Bedrijven die wel open zijn worden daardoor mogelijk dit jaar wat eerder dan gebruikelijk bezocht om zo de beschikbare capaciteit zo goed mogelijk in te zetten en ruimte te creëren in de planning voor het tweede helft van het jaar.
  5. Mogelijk worden reeds gemaakte afspraken omgezet.
  6. Medewerkers werken conform het voor deze situatie opgestelde bedrijfsprotocol.

Uw veiligheid voorop

Juist nu is het goed om even stil te staan bij de effecten van de maatregelen die u zelf als bedrijf neemt tegen de verspreiding van het Corona virus. Wellicht werken veel mensen thuis of in ploegen, of zijn er nagenoeg geen mensen meer aanwezig in uw bedrijfspand. Ook is het niet onwaarschijnlijk dat bij een incident of calamiteit de hulpdiensten straks met meer vertraging arriveren. Juist daarom is het zo belangrijk dat uw veiligheidsmiddelen op orde en inzetbaar zijn voor een eventuele calamiteit. U hoeft zich dan daar geen zorgen over te maken en kunt zich uitsluitend focussen op uw eigen bedrijfsprocessen.

Gesloten of bezoek ongewenst?

Indien het echt noodzakelijk is dat de werkzaamheden aan uw veiligheidsmiddelen worden opgeschort, dan horen wij dat graag van u zodat we de planning hierop kunnen aanpassen. Wij zullen het onderhoud dan later in het jaar alsnog uitvoeren.

Vragen

Heeft u vragen over onze aanpak om verspreiding van het virus tegen te gaan of twijfelt u aan het wel of niet laten uitvoeren van het onderhoud, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder. Wij danken u alvast voor uw begrip en medewerking.

Directie, management en medewerkers

Nu-Swift Brandbeveiliging BV

Meer informatie

Bel ons via telefoonnummer 026 – 3663030 of
contact ons via de contactpagina